- Naszywka Haftowana SARGEIST - Disciple of the Heinous Path
- Naszywka Haftowana BLACK WITCHERY - Goat Shield
- Naszywka Haftowana BLACK WITCHERY - Logo Shaped
- Naszywka Haftowana AMEBIX - Logo
- Naszywka Haftowana ANGEL WITCH - Sweet Danger
- Naszywka Haftowana AMEBIX - No Gods No Masters
- Naszywka Haftowana ATTILA - Logo
- Naszywka Haftowana ANAL VOMIT - Logo
- Naszywka Haftowana ATTIC - Logo
- Naszywka Haftowana ANCIENT RITES - Logo
- Naszywka Haftowana ANGEL WITCH - Logo [red/white]
- Naszywka Haftowana BATHORY - From Hell
- Naszywka Haftowana BATHORY - Horn Hand Logo
- Naszywka Haftowana BON JOVI - Forever
- Naszywka Haftowana BLOOD CEREMONY - Logo
- Naszywka Haftowana ANGELCORPSE - Logo [white]
- Naszywka Haftowana ATLANTEAN KODEX - Logo
- Naszywka Haftowana ARCTURUS - Logo
- Naszywka Haftowana VITAL REMAINS - Shield Logo [yellow/red]
- Naszywka Haftowana VITAL REMAINS - Shield Logo
- Naszywka Haftowana S.O.D. - Shield
- Naszywka Haftowana ORDER FROM CHAOS - Logo
- Naszywka Haftowana VIO-LENCE - Logo
- Naszywka Haftowana TROUBLE - White Logo
- Naszywka Haftowana TROUBLE - Logo [white/red]
- Naszywka Haftowana PAUL CHAIN - Logo [red]
- Naszywka Haftowana ELIXIR - Logo
- Naszywka ANCIENT RITES
- Naszywka AIRBOURNE
- Naszywka AFTER FOREVER
ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.