- Naszywka BUZZOV·EN
- Naszywka BROTHERS OF METAL
- Naszywka BODY COUNT
- Naszywka BLEED FROM WITHIN
- Naszywka BLACK FUNERAL
- Naszywka BLACK ANVIL
- Naszywka BIOHAZARD
- Naszywka BARBATOS
- Naszywka AUSTERE
- Naszywka ATROPHY
- Naszywka AKITSA
- Ekran DANZIG - Circle of Snakes
- Ekran WHITE WIZZARD - Over the Top
- Ekran UNMERCIFUL - Unmercifully Beaten
- Ekran UNFATHOMABLE RUINATION - Welcome The Gift Of Plagues
- Ekran UNFATHOMABLE RUINATION - Decennium Ruinae
- Ekran UNEARTH - In the Eyes of Fire
- Ekran UNBOUNDED TERROR - Nest of Affliction
- Ekran UNAUSSPRECHLICHEN KULTEN - Sabbatical Offering
- Ekran UNAUSSPRECHLICHEN KULTEN - People of the Monolith
- Ekran UNAUSSPRECHLICHEN KULTEN - Occult Death Metal
- Ekran THE MARS VOLTA - The Eye
- Ekran THE MARS VOLTA - The Bedlam in Goliath
- Ekran THE DILLINGER ESCAPE PLAN - One Of Us Is The Killer
- Ekran THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Logo
- Ekran THE DILLINGER ESCAPE PLAN - Forest
- Ekran THE ACCUSED - The Curse of Martha Splatterhead
- Ekran PSEUDOGOD - Triumphus Serpentis Magni
- Ekran PROPHETS OF RAGE
- Ekran PHLEBOTOMIZED - Immense Intense Suspense
ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.