

- Ekran Haftowany NIFELHEIM - Logo
- Ekran Haftowany DEATHSPELL OMEGA
- Naszywka Haftowana SUFFOCATION - ...And Jesus Wept
- Naszywka Haftowana ELECTRIC WIZARD - Outlines Logo [white]
- Naszywka Haftowana BEHEMOTH - Logo [shape]
- Naszywka Haftowana DANZIG - Logo [red outline]
- Naszywka Haftowana DANZIG - Logo [red filled]
- Naszywka Haftowana DIMMU BORGIR - Logo [shape]
- Naszywka Haftowana MUTIILATION - Logo[white]
- Naszywka KVELERTAK - Endling
- Naszywka CANNIBAL CORPSE - Chaos Horrific
- Naszywka DYING FETUS - Make Them Beg for Death
- Naszywka INCANTATION - Unholy Deification
- Naszywka Haftowana KING DIAMOND - Face
- Naszywka Haftowana DOKKEN [blue]
- Naszywka Haftowana BENEDICTION - SHAPED LOGO
- Naszywka Haftowana MAYHEM - No Fun...
- Naszywka Haftowana CIRITH UNGOL [red]
- Naszywka Haftowana ELECTRIC WIZARD
- Naszywka Haftowana EXHUMED
- Naszywka Haftowana EMPEROR - Logo Shape
- Naszywka Haftowana HEATHEN
- Naszywka Haftowana D.R.I. - Logo
- POSSESSED - Seven Churches [cross] -- Embroidered Patch
- POSSESSED - Seven Churches -- Embroidered Patch
- POSSESSED - Total Possession [circle] -- Embroidered Patch
- POSSESSED - Logo -- Embroidered Patch
- POSSESSED - Logo - [strip] -- Embroidered Patch
- Naszywka UADA - Crepuscule Natura

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.
