
- Naszywka LUCTUS - Skulls [white]
- Naszywka LUCTUS - Skeletons [white]
- Naszywka LUCTUS - Skeletons [black]
- Naszywka BLOODBATH - Skull
- Naszywka BLACK MAGICK SS - Star
- Naszywka BLACK MAGICK SS [yellow]
- Naszywka BLACK MAGICK SS [black]
- Naszywka GORGOROTH - Antichrist
- Naszywka BEASTCRAFT - Logo
- Naszywka KING DIAMOND - Logo
- Naszywka KING DIAMOND - Saint Lucifer's Hospital #2
- Naszywka KING DIAMOND - Saint Lucifer's Hospital
- Naszywka KING DIAMOND - Circle Logo
- Naszywka IN FLAMES - Jesterhead Logo
- Naszywka IN FLAMES - Jesterhead
- Naszywka IN FLAMES - Foregone
- Naszywka ARCHGOAT - Serpents
- Naszywka ARCHGOAT - The Light Devouring Darkness
- Naszywka ARCHGOAT - Burning Church
- Naszywka ARCHGOAT - Unholy Mary
- Naszywka ARCHGOAT - Pentagram
- Naszywka Haftowana EMPEROR - 1991 [red]
- Naszywka Haftowana HEAVY LOAD - Strip
- Naszywka Haftowana SABBAT [UK] - Logo
- Naszywka Haftowana MUNICIPAL WASTE - Logo [yellow]
- Naszywka Haftowana GUNS N ROSES - Logo
- Naszywka DIO - We Rock
- Naszywka DIO - Dream Evil
- Naszywka BIRDFLESH - Logo
- Naszywka EMPEROR - Shield [ termiczna]

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.
