

- Naszywka EPICA
- Ekran EPICA - Omega
- Ekran EPICA - Design Your Universe
- Ekran AMARANTHE - Strong
- Ekran AMARANTHE - Crystal Line
- Naszywka AMARANTHE
- Naszywka VISIONS OF ATLANTIS
- Ekran VISIONS OF ATLANTIS - Trinity
- Ekran VISIONS OF ATLANTIS
- Ekran KORN
- Ekran KORN - Follow the Leader
- Ekran KORN - Issues
- Ekran KORN - Issues [black&white]
- Ekran KORN - Jonathan
- Ekran KORN - Korn
- Ekran KORN - Untouchables
- Ekran BLOODBOUND - Unholy Cross
- Naszywka BLOODBOUND
- Naszywka FIVE FINGER DEATH PUNCH - Fuck Pop
- Naszywka DISTURBED - INDESTRUCTIBLE
- Naszywka Haftowana ELECTRIC WIZARD [yellow]
- Naszywka Haftowana TRIBULATION [white]
- Naszywka Haftowana DEATH ANGEL [white]
- Naszywka Haftowana THY LIGHT [white]
- Naszywka SLAYER - Repentless
- Naszywka S.O.D. - Megaforce
- Przypinka ALCEST
- Naszywka RITUAL DEATH - Coffin
- Naszywka RITUAL DEATH
- Naszywka RAINBOW - Ritchie Blackmore's Rainbow [black]

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.
