

- Przypinka MOTORHEAD - Iron Fist
- Przypinka CRADLE OF FILTH - Logo
- Przypinka THORNIUM - Logo
- Przypinka ENSLAVED - Logo
- Przypinka BEHEMOTH - Logo
- Przypinka BIOHAZARD - Logo
- Przypinka BLACK SABBATH - Vintage Doom
- Przypinka THE OFFSPRING - Logo
- Przypinka QUEEN - Freddie Mercury
- Przypinka ELECTRIC WIZARD - Logo
- Przypinka EMPEROR - Logo
- Przypinka TYPE O NEGATIVE
- Przypinka OZZY OSBOURNE - Bat
- Przypinka AVENGED SEVENFOLD - Est. 1999
- Przypinka IMPALED NAZARENE - Heraldic Sign
- Przypinka VENOM - Devil
- Przypinka VULCANO
- Przypinka THE DOORS - Jim Morrison
- Przypinka DIO - Ronnie James Dio
- Przypinka DESTRUCTION - Band
- Przypinka DIAMANDA GALAS
- Przypinka NECROPHOBIC - Spawned By Evil
- Przypinka MY DYING BRIDE - Logo
- Przypinka MIDNIGHT - Unholy And Rotten
- Przypinka MOTORHEAD - Warpigs
- Przypinka RAMONES - Forever
- Przypinka RAMONES - Hey Ho Let's Go!
- Przypinka SUICIDAL TENDENCIES - Logo
- Przypinka SAXON
- Przypinka OZZY OSBOURNE - Bat Ozzy

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.
