Lista Zespołów:
- Bezrękawnik ICE NINE KILLS - A Grave Mistake
- Koszulka ICE NINE KILLS - SOMETIMES DEAD IS BETTER
- ICE NINE KILLS - TAKE YOUR PICK -- portfel
- Koszulka ICE NINE KILLS - COMMUNION OF THE CURSED
- krótkie spodenki ICE NINE KILLS by Killstar
- nadkolanówki ICE NINE KILLS by Killstar
- Czapka zimowa ICE NINE KILLS by Killstar
- Ekran OINGO BOINGO - Skeletons In The Closet (1)
- Ekran OINGO BOINGO - Dead Man's Party (1)
- Ekran DRUDKH - Blood in Our Wells #2 (1)
- Ekran GOATWHORE - King (1)
- Ekran GG ALLIN - I'm Your Enemy (1)
- Ekran CYNIC - Focus (1)
- Ekran HIM - Love Metal (1)
- Przypinka QUEEN - Logo
- Metalowa Przypinka SONIC YOUTH - Washing Machine
- Przypinka AMEBIX - Logo
- Przypinka GBH - Eyes
- Ekran Haftowany CARCASS - Logo [red]
- Ekran Haftowany CARCASS - Logo [yellow]
- Ekran Haftowany BABYMETAL - Logo
- Ekran Haftowany AVATAR - Logo
- Naszywka Haftowana LINKIN PARK - Logo [white]
- Naszywka Haftowana GAAHLS WYRD - Logo
- Naszywka Haftowana BEHEMOTH - Old Logo
- Naszywka Haftowana KATAKLYSM - New Logo
- Naszywka Haftowana ELECTRIC WIZARD - Witchcult Coffin [purple]
- Naszywka Haftowana ELECTRIC WIZARD - Witchcult Coffin [purple]
- Bluza INQUISITION - Ominous Doctrines of the Perpetual Mystical Macrocosm [Zipper]
Zwroty i reklamacje
ODSTĄPIENIE OD UMOWY / INFORMACJE O ZWROTACH
Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyn rezygnacji. Informacje o rezygnacji z zakupu prosimy przesyłać na adres e-mail: shop@razorray.pl
Zwracany towar musi być w pełni kompletny, nieuszkodzony, nie noszący śladów używania, w oryginalnym opakowaniu.
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres naszej firmy wraz z dołączonym oświadczeniem odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz dowodem zakupu.
>>>wzór oświadczenia do pobrania <<<
Klient odsyła towar na własny koszt. Sklep zwraca równowartość odsyłanego towaru wraz z kosztami wysyłki wybranymi podczas składania zamówienia.
Zwrot pieniędzy przez sklep następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania od konsumenta zwracanego towaru.
REKLAMACJE
W przypadku, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne powinien niezwłocznie poinformować sklep e-mailem oraz odesłać go przesyłką pocztową poleconą na adres firmy z dokładnym opisem wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Towar uszkodzony, zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe, na przykład ze względu na brak w magazynie, Klientowi zostanie zaproponowana pozycja zastępcza, bądź też zwrócona równowartość produktu.
Nie odpowiadamy za uszkodzenia Towaru powstałe podczas transportu. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera lub pracownika Poczty Polskiej. Jeżeli przesyłka z towarem zostanie odebrana od pracownika Poczty Polskiej lub kuriera bez zastrzeżeń późniejsze reklamacje uszkodzeń Towaru powstałych podczas transportu nie będą rozpatrywane.
Koszyk