- Naszywka CRYONIC TEMPLE
- Naszywka CREMATORY
- Naszywka CORROSION OF CONFORMITY
- Naszywka COFFINWORM
- Naszywka termiczna HELL - RED LOGO
- Naszywka termiczna GRAVE DIGGER - LOGO
- Naszywka termiczna CLIFF BURTON - YOU ARE NOT FORGOTTEN
- Naszywka termiczna KATATONIA - LOGO
- Naszywka termiczna KVELERTAK - LOGO
- Naszywka termiczna W.A.S.P. - SAWBLADE LOGO
- Naszywka termiczna MARILYN MANSON
- Naszywka termiczna CELTIC FROST - LOGO
- Naszywka termiczna DEATH - SCREAM BLOODY GORE
- Naszywka termiczna THE BLACK DAHLIA MURDER - LOGO
- Naszywka termiczna VOLBEAT - REWIND, REPLAY, REBOUND
- Naszywka termiczna BLACK SABBATH - CROSS
- Naszywka termiczna BLACK SABBATH - ANGELS
- Naszywka termiczna BLACK SABBATH - THE END
- Naszywka CLOVEN HOOF
- Naszywka CINDERELLA
- Naszywka CHEAP TRICK II
- Naszywka CHEAP TRICK
- Naszywka CEMETERY LIGHTS
- Naszywka CAPITALIST CASUALTIES
- Naszywka CÂN BARDD
- Naszywka termiczna FUCK
- Naszywka termiczna THE QUIREBOYS
- Naszywka termiczna BLIND GUARDIAN - DRAGON
- Naszywka termiczna CLIFF BURTON
- Naszywka termiczna METALLICA - MASTER OF PUPPETS
Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży.
Przykład:
1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.
Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.
Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.
2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi